Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY

Forum > Hyde Park V > Myśl na dziś
somsiad
somsiad - Superbojownik Klasyczny · 2 miesiące temu
Jakiś dyrektor szpitala w radiu narzeka, że brakuje lekarzy.
Zdziwiony nie jestem.
Jak państwo zajmowało się produkcją chleba, to też go brakowało.

--
Tango Alpha Xray Alpha Tango India Oscar November India Sierra Tango Hotel Echo Foxtrot Tango

empatyczna
empatyczna - Gołota Poezji · 2 miesiące temu
@somsiad

Jeśli dyrektor szpitala państwowego narzeka, to zaraz poleci ze stanowiska.
Ostatnio edytowany: 2021-11-30 14:01:56

--
Czy można spełnić wszystkie swoje marzenia? Tak, jeżeli będziesz miał/ła jedno marzenie, które brzmi: chcę osiągnąć w życiu tyle, ile tylko zdołam./moje/

Krzychpl
Krzychpl - Superbojownik · 2 miesiące temu
@empatyczna jak narzeka publicznie, to znaczy że decyzja że miał polecieć już zapadła, a sam zainteresowany zwęszył pismo nosem

--
Kłamstwo obiegnie cały świat, zanim prawda zdąży włożyć buty. Terry Pratchett - Prawda

Colinek_szczecin
@Krzychpl jak decyzja juz zapadla to wladza zaraz suwerenowi wyjasni, ze wcale nie jest tak zle, a pan dyrektor sie nie zna i dlatego mial byc zwolniony

--
All that's left are me & the other pissed-off cockroach motherfuckers.

Krzychpl
Krzychpl - Superbojownik · 1 miesiąc temu
@Colinek_szczecin a opozycja wzniesie męczennika na sztandary (od ołtarzy jest inna opcja)
Show must go on (niedawno była rocznica BTW)

--
Kłamstwo obiegnie cały świat, zanim prawda zdąży włożyć buty. Terry Pratchett - Prawda

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
Daban - Superbojownik · 1 miesiąc temu
Lekarzy nie brakuje, może po prostu stawka gówniana?

Nie wiem czy wiecie, ale jeden zawodów wyjętych z minimalnej krajowej i można lekarzowi ze specjalizacją proponować mniej niż minimum krajowe. Oczywiście, jak się weźmie dyżury to da się zarobić więcej, tylko ze to dodatkowa praca poza etatem.

Szpital biedny, wiec niech rodzina lekarzy głoduje...

Przykładem jest moja Żona, w końcu jak z 5 dyżurami (1,5 etatu) zobaczyła że zarabia tyle co kasjerka w biedronce - na 1 etacie to rzuciła wypowiedzeniem. Poszła do prywatnej służby zdrowia i okazało się że na wejście zaproponowali stawkę godzinową 6!! razy wyższą.

Teraz jej dyrektor będzie lamentował że nie ma lekarzy. Nie będzie lamentował, że NFZ daje żałosne limity i gównianą wycenę świadczeń, że nie stać go na płacenie personelowi. Tylko za to by zwolnili, wiec lepiej lamentować że brak lekarzy, albo że są chciwi, w końcu on ma solidną pensję. Problem jest z lekarzami, pielęgniarkami ,ratownikami, salowymi, kurła z wszystkimi oprócz administracji szpitali.




--
Ludzi nie należy dzielić, ze względu na narodowość, przynależność partyjną, czy też wyznawaną religię. Ludzi należy dzielić na mądrych i debili. A debile dzielą się według narodowości, przynależności partyjnej i wyznawanej religii.

tamquamleorugiens
@Daban 6 silnia silnia razy wyższa stawka to z kolei przesada w drugą stronę

--
Darmowe cycuszki!!! NOM NOM NOM!!!
Forum > Hyde Park V > Myśl na dziś
Aby pisać na forum zaloguj się lub zarejestruj